無意間發現這一首歌
有一點老歌的Fu!
我就是老人家拉> <

不過我很喜歡他歌詞的意思





Rascal Flatts - My Wish 我的願望

I hope the days come easy and the moments pass slow,
我希望那天可以來的簡單些且在瞬間的時間也可以過的慢一點

And each road leads you where you wanna go,
而且每條路都將帶領著你往你想去的地方

And if you're faced with a choice, and you have to choose,
而如果你必須面對選擇

I hope you choose the one that means the most to you.
我希望你選擇了一個意義對妳最深遠的

And if one door opens to another door closed,
門關了將會有另一扇窗等著你

I hope you keep on walkin' till you find the window,
我希望你繼續前進直到你找到那扇為你開啟的窗

If it's cold outside, show the world the warmth of your smile.
如果外面太冷 用妳的笑容使這個世界溫暖些

But more than anything, more than anything...
比任何事還多 

My wish, for you, is that this life becomes all that you want it to,
我對你的願望就是你可以擁有你想要的生活

Your dreams stay big, your worries stay small
妳的夢想永遠可以大一些多一點 而擔心可以少之又少,

You never need to carry more than you can hold,
妳永遠都不需要承受過多的壓力

And while you're out there getting where you're getting to,
而當你走了出去 也可以到達你想到的地方

I hope you know somebody loves you, and wants the same things too,
我希望你知道愛妳的人當然也些事是一樣的

Yeah, this, is my wish.
對的 這就是我的希望

I hope you never look back, but you never forget,
我希望你永遠都不要往回看但不要忘記

All the ones who love you, in the place you left,
愛妳的人 妳離開的地方

I hope you always forgive, and you never regret,
我希望你永遠都可以原諒而且不後悔

And you help somebody every chance you get,
當你有機會幫助他人時就行動

Oh, you find God's grace, in every mistake,
在每個錯誤裡你會找到上帝的恩典

And always give more than you take.
付出比你自己得到的多

歌曲欣賞:
http://musicreminder.tw/my-wish-song-rascal-flatts-1879-45594.html

歌詞中文節自: 
http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1007081511109

This song for you! I hope you can happiness!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ninasue 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()