close




之前聽到這一首歌,感覺旋律很輕快
於是興起了去查看這首歌的意義,才發現又是一首令人很sad的歌曲
也是說兩人錯過了~




(I wanna let you know that I'll always love you baby..)
(我想讓妳知道 我會永遠愛妳 寶貝)

[Angelina]
Sometimes I think about everything that we've been through (come on)
有時候我想想所有我們經過的事
And I pray that you would just open your eyes
而我祈禱 你會張開你雙眼
I love you (I love you too, girl)
我愛你 (我有愛妳 女孩)
And I need you (And I need you too)
且需要你 (我也需妳 女孩)
So please dont throw our love away...
所以拜託 別丟去我的愛情
(Forget me, girl)
(忘了我吧 女孩)

[Nb Ridaz]
Since the day you and I snuck away to be alone
從那天妳和我偷偷的單獨離開
I knew from that night something special went on
我知道從那晚 一些特別的事情接踵而來
It must have been the first kiss, you told me that
那是妳的初吻 妳告訴我
Nobody else in the world made you feel this
世界上沒有其他人讓妳感覺到
I felt the same way too, but nothing stays the same
我感覺也是如此 但是沒有事情會一成不變
Im sorry for the tears Im sorry for the pain
我對眼淚感到抱歉 我對心痛感到抱歉
You were the one that always made things right
妳是第一個讓事物美好的人
I promise you this though you got a friend for life
我向妳保證 雖然在你生命妳有了朋友
Maybe one day we can try it again
或許有天 我們可以再試一次
And maybe things can be a little different
而或許很多事會有些不同
So lets just kiss and say good bye
所以讓我們吻別吧
Cuz I really cant stand the pain to seein' you cry.
因為我真的不能忍著心痛看妳哭泣.

[Angelina]
I've given everything
我付出了一切
I loved you endlessly
永無止盡的愛你
But when it comes to me
但是當不如意的事情迎面來
You don't even notice me
你卻不曾注意我
(Repeat)

[Nb Ridaz]
All that is mine is yours thats what I said
我說過 所有屬於我的 是妳
Treat you with love and respect in every way
用所用的方法 真愛待妳尊重妳
You want it I gave, you need me I was there
我給妳想要的 你需要我時 我在
Now you treat me like if Im not here
現在 妳愛待我時 我卻不在
I loved you and I need you, dont wanna let go
我愛妳和需要妳 不要妳離開
If you want somebody else please let me know
如果妳要其他人的話 請讓我知道
Can't take it no more, I feel Im dyin inside
我不能忍受 覺得我死在心理
Is this the price I pay for handing you my life
這就是我用生命把握妳的代價嗎?
I know I'm not perfect but I truly cared
我知道我不完美 但我真的很在意
So if you wake up one morning and Im not there
所以如果有天起床 且我不在妳身邊
Just rembemer I loved you, it will never be the same
只要記得 我愛過你 事情不會一成不變



arrow
arrow
    全站熱搜

    ninasue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()